пʼятниця, 1 березня 2019 р.

25 лютого відбулася урочиста подія - презентація збірки

 "Мамина хустка" Тамари Марківни Васильєвої - 

відомої поетеси Кременчуцького краю.

 Мені, та моїм вихованцям гуртка "Барвінок" випала нагода бути присутніми на цьому заході. А найбільш хвилюючим для мене було прочитати вірш Тамари Васильєвої, за що їй велика вдячність.

Сказати, що я та мої учні отримали велике задоволення - не сказати нічого. Ця зустріч була настільки зворушливою, що повітря, немов би було наповнене чимось незвичайно чарівним.
І у мене народились такі рядки:

Мамина хустка -
То в життя перепустка. 
Мамина любов-
Кипить від щастя кров. 
Мамині руки -
Збережуть від муки. 
Мамине серце-
Любові повне цеберце. 
Мамині очі -
Пам'ятаю їх дівочі. 
"Мамині руки, серце, очі та любов" -
Я повторюю знов і знов. 
Ніколи маму не забуду, 
І вічно любити буду!

Дякуємо Тамарі Марківни за приємні емоції. Бажаємо творчих успіхів на поетичній ниві! 


Немає коментарів:

Дописати коментар