Інформація
про
організацію дистанційної форми навчання в
Малокохнівській
загальносередній школи І-ІІ ступенів
станом на 17.04.2020 року
1
|
Яка кількість (і який це відсоток) вчителів школи проводить дистанційне навчання для учнів?
|
15 - 100%
|
2
|
Яка кількість (і який це відсоток)
учнів району долучена до дистанційного навчання?
|
93 -
98,9 %
|
3
|
В яких класах чи з яких предметів
дистанційна форма навчання показала себе найефективнішою?
|
1,2, 3, 5, 6, 8
|
4
|
В яких класах чи з яких предметів
дистанційна форма навчання показала себе
вкрай неефективною?
|
---
|
5
|
Яка кількість учителів (і який це
відсоток) не може долучитися до дистанційної форми навчання? Вкажіть
причини
|
---
|
6
|
Яка кількість учнів (і який це
відсоток) не може долучитися до дистанційної форми навчання? Вкажіть причини
|
1 учень (1,1%), не має
інтернет-сполучення
|
7
|
Які предмети не має можливості вивчати
в дистанційному режимі?
|
----
|
8
|
Які сервіси використовуються в закладах
освіти для організації дистанційної форми навчання (наприклад, Google
Classroom, інші сервіси Google; MS Office 365; Skype; Zoom, Edmodo, тощо;
"Нові знання",
"Класна оцінка", шкільний
сайт, відео-уроки на веб-ресурсах місцевих телерадіокомпаній, ютуб-каналах;
ресурси, що рекомендовані МОН і так
далі)? Які зарекомендували себе найкраще?
|
Вчителі використовують власні блоги, Google classroom, Viber, Skype, соцмережі, відео-уроки,
ютуб-канал, віртуальна школа «Ранок», Online Test Pad, тести «На урок», індивідуальні
консультації по телефону та інші.
|
9
|
Який орієнтовний відсоток уроків від загальної кількості проведених занять
учителі закладу освіти проводять в режимі онлайн?
|
50 %
|
10
|
Яку допомогу в організації дистанційної
форми навчання Ви б хотіли отримати в майбутньому?
|
Більше дізнатися як організувати
проведення уроків онлайн та відеоконференцій, відеозапис уроків з різних
предметів в середній та початковій школі
|
Директор
Малокохнівської ЗОШ
І-ІІст.
В.М.Авдієнко
Немає коментарів:
Дописати коментар