четвер, 23 квітня 2020 р.


Інформація
про організацію дистанційної форми навчання в
Малокохнівській загальносередній школи  І-ІІ ступенів
 станом на 17.04.2020 року


1
Яка кількість (і який це відсоток)  вчителів школи проводить дистанційне  навчання для учнів? 
15 - 100%

2
Яка кількість (і який це відсоток) учнів району долучена до дистанційного навчання? 
93 -  98,9 %

3
В яких класах чи з яких предметів дистанційна форма навчання показала себе найефективнішою? 
1,2, 3, 5, 6, 8

4
В яких класах чи з яких предметів дистанційна форма навчання показала  себе вкрай неефективною? 
---

5

Яка кількість учителів (і який це відсоток) не може долучитися до дистанційної форми навчання? Вкажіть
причини
---

6

Яка кількість учнів (і який це відсоток) не може долучитися до дистанційної форми навчання? Вкажіть причини
1 учень (1,1%), не має інтернет-сполучення

7
Які предмети не має можливості вивчати в дистанційному режимі? 
----





8


Які сервіси використовуються в закладах освіти для організації дистанційної форми навчання (наприклад, Google Classroom, інші сервіси Google; MS Office 365; Skype; Zoom, Edmodo, тощо; "Нові знання",
"Класна оцінка", шкільний сайт, відео-уроки на веб-ресурсах місцевих телерадіокомпаній, ютуб-каналах;
ресурси, що рекомендовані МОН і так далі)? Які зарекомендували себе найкраще? 
Вчителі використовують власні блоги, Google classroom, Viber, Skype, соцмережі, відео-уроки, ютуб-канал, віртуальна школа «Ранок», Online Test Pad, тести «На урок», індивідуальні консультації по телефону та інші.


9

Який орієнтовний відсоток уроків від  загальної кількості проведених занять учителі закладу освіти проводять в режимі онлайн? 
50 %

10

Яку допомогу в організації дистанційної форми навчання Ви б хотіли отримати в майбутньому? 
Більше дізнатися як організувати проведення уроків онлайн та відеоконференцій, відеозапис уроків з різних предметів в середній та початковій школі

 Директор Малокохнівської  ЗОШ І-ІІст.                              В.М.Авдієнко

Немає коментарів:

Дописати коментар